ملتقي المصريين
اهلا بكم .. شرفتونا ويسعدنا انضمامكم .. ومشاركتكم لنا وستجدوا ما يسعدكم


كل ما تبحث عنه تجده هنا
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 حظك اليوم

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
الاسطوره
مشرف عام المنتدى الترفيهى
avatar

عدد المشاركات : 171
نقاط : 16101
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 17/05/2010
العمر : 28
الموقع : الزقازيق

مُساهمةموضوع: حظك اليوم   الخميس مايو 20, 2010 10:09 pm

حظك اليوم











برج الحمل

(( لا تقترب من اى ديب و خصوصا الديب فريزر ))











برج الثور

(( الحظ يبتسم لك اليوم ؛ سوف تسدد اخر

دفعة اقساط مستحقة على (الشراب الجديد) ))











برج الجوزاء

(( تعانى من الكسل عند الاستيقاظ للتغلب عليةاخبط راسك فى الحوض ))











برج السرطان

(( التغير مهم فى مظهرك البس فردة حذاء يمين و و التانيه شراب بس))













برج الاسد

(( اليوم يتحقق لك املك الذى طال انتظارة .. يقدمون لك على الغداء شوربة لحمه ))













برج العذراء

(( النيولوك الجديد يستلزم الاستحمام , ثم استخدم ورق صنفرة خشن قبل كريم الاساس ))















برج الميزان

(( حسن علاقتك فى الشغل مع رئيسك .. و على رأى المثل : اللى تكره وشه يحوجك الزمان لقفاه ))













برج العقرب

(( انت فعلا طيب ومفيش حاجه عليك المشكلة فى العقربة اللى جنبك ))











برج القوس

(( باباك اسمة قزح؟؟ ))















برج الجدى

(( تعلم من اخطاء الاخرين و دارى على معزتك تعيش ))













برج الدلو

(( اسمك الأن يشهد رواجا غير مسبوق بسبب حملة النظافه العامه ))











برج الحوت

(( لا تفرط فى مشاهدة برامج الاطفال و الافلام المرعبة حتى لا تضطر لاستخدام بامبرز ))













ههههههههه


و مــــع الــســلاااامــوووو عــلــيــكــووو بـئـة





ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://moltqamesr.yoo7.com/forum.htm
د/سيدسيد
مدير المنتدي
مدير المنتدي
avatar

عدد المشاركات : 264
نقاط : 16242
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 14/05/2010
العمر : 40
الموقع : ملتقى المصريين

مُساهمةموضوع: رد: حظك اليوم   الجمعة مايو 21, 2010 11:45 pm

ههههههههههههههههههههههههه

ايه الجمال دا

يا اسطوره

تسلم ايديك

كنت هنا

د/سيد..

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
حظك اليوم
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
ملتقي المصريين  :: الملتقي الترفيهي :: اضحك كركر-
انتقل الى: